Výrobci se naučili, jak postavit bike s největším průměrem kol tak, aby byl nejen rychlý, ale i obratný či dokonce jízdně zábavný. A přesně takový je KTM Scarp 29 Elite, k tomu však nabídne nadstandardní míru komfortu a v neposlední řadě skvělou adhezi. Máme před sebou XC a maratonsky zaměřený „stovkový“ full, u nějž budeme prostor ke kritice hledat celkem těžko. Verze s dodatkem Elite a cenovkou 85 490 korun je pak nejnižší z řady Scarp, jež spoléhá na karbonový přední rámový trojúhelník. Celková hmotnost 12,9 kilogramu v testované největší velikosti, naprosto fantastická torzní tuhost a v neposlední řadě pro KTM typické „plovoucí“ uložení tlumiče navyšující citlivost pružení – tak zní stručná charakteristika modelu. test kola naleznete v Cykloservisu č.13.
Přestože německý Haibike vypustil do světa nová elektrokola s motory Yamaha, jeho populární modely Xduro neztratily nic ze své atraktivity,…
Silniční kola domácí značky Maxbike sice mají svoji top kategorii na karbonových rámech, ovšem ani dostupnější verze na hliníkovém základu…