Žhavá novinka italského Wilieru je důkazem, kam až se moderní technologie dostaly – hmotnost 11,9 kilogramu společně s nádherně zpracovaným karbonovým rámem a sadou Shimano Ultegra dávají jasně najevo, že současné elektrokolo vůbec nemusí vypadat jako elektrokolo, alespoň v té podobě, jak jej máme zažité. Vzhled drahého závodního kola může být matoucí, precizní integrace elektropohonu udělala své a model Cento1 Hybrid proto klame tělem. Krouticí moment až 40 Nm, 250Wh baterie - sestava motoru, akumulátorů a veškeré další „elektroinstalace“ váží pouhých 3,7 kilogramu (!!!). Navýšení hmotnosti oproti standardní karbonové závodní silničce se navíc odehrálo v těžišti rámu a uprostřed zadního kola, klíčová obvodová hmotnost neutrpěla. Nábojový elektromotor Ebikemotion X35 je celkem malý, při pohledu zprava téměř celý v zákrytu za kazetou, takže s vypnutou elektro-asistencí není akcelerace zase o tolik horší než řekněme u středně kvalitního gravel modelu. A jízda v kopcích je skoro návyková...!
Více vám ale zatím neprozradíme. Test tohoto unikátního elektrokola naleznete v časopisu Cykloservis 14/2018.
V Cykloservisu jsme uvedli test celoodpruženého biku Merida One-Sixty, na nějž chceme navázat představením celoodpružených elektrobiků…
Filozofie značky Pells se spolu se změnou jejího majitele navrátila k elektrokolům jako plnohodnotnému náčiní pro cyklisty a v letošní…