Filozofie značky Pells se spolu se změnou jejího majitele navrátila k elektrokolům jako plnohodnotnému náčiní pro cyklisty a v letošní kolekci najdeme hned trojici variant devětadvacítkového e-biku se středovým pohonem. Nejdostupnější verzi s typickými konstrukčními prvky jsme tedy otestovali, abychom zjistili, kam Pells elektrifikaci nasměroval. Už řadu let je v kolekci cítit honba za maximální torzní tuhostí a přitom komfortem pod sedlem, což neminulo ani elektrifikovaný model. Jeho rám nese typické konstrukční prvky, byť v provedení adekvátním vyššímu zatížení. Hlavová trubka je kónická, a byť není ta spodní zrovna legendární „Rhombus“ verze, masivní profil napojení na hlavovku, výrazné rozšíření před sníženým profilem pro baterii a z toho plynoucí celková tuhost si s ní v ničem nezadají. Hranatý průřez napojení na šasi motoru je čistý a ... více v Cykloservisu č.15/2018
Jsou elektrokola, kde jde primárně o zrychlení či obratnost a pak jsou taková, kde jezdec může nerušeně stoupat do táhlých i strmých…
Dámské elektrokolo do třicet tisíc? To nemusí nutně znamenat baterii v nosiči a kabely lacině tažené po vnějšku rámu. Joyce od značky…