Lehokola nejsou dnes sice žádnou novinkou, ale přesto jde stále o natolik nevšední kategorii cyklistiky, že jakmile ležíte a jedete, jste rázem středem pozornosti všech kolemjdoucích i řidičů. Ležíte nebo spíš polosedíte, šlapete vodorovně před sebe a užíváte si naprosto odlišný pohled na svět kolem, skoro jako kdybyste leželi na gauči a vedle vás promítali ubíhající krajinu. Jaké to je jezdit vleže, je to zábavnější, nebezpečnější, pohodlnější, až tak moc odlišné od běžného kola?
Azub Max - Czech Made
Test silničního lehokola AZUB MAX bude trochu osobní, protože jeho bikovou plně odpruženou verzi jsem jako redakční nováček měl možnost jezdit skoro před patnácti lety, dva roky nazpět jsem sedlal azubáckou tříkolku s titanovou nápravou a tohle je moje třetí, neméně zajímavá zkušenost. Lehokola nejsou a nebudou sériová záležitost, protože jak moc je tenhle druh cyklistiky individuální záležitostí jejich uživatelů, tak stejně je tomu, i co se týká požadavků na osazení, typ řízení či průměry kol. Originálně smýšlející zákazník potřebuje originální produkt, navíc schopný se mu maximálně přizpůsobit, což jsem měl v testu šanci dokonale prověřit.
MAX je lehokolem na největším průměru kol, respektive strojem schopným obout jak silniční osmadvacítky, tak bikové šestadvacítky a třeba i odpruženou ... více v Cykloservisu č. 10/2021
Prodigy Team je druhým nejvýše postaveným duralovým hardtailem v nabídce domácího 4Everu, nad ním najdeme ještě lépe vybavené Prodigy Race…
Přestože jsou hardtaily Access v nabídce značky Cube spíše na střední a nižší cenové úrovni, nelze jim upřít příjemné ovládání a chuť ke…