Důkazem, že i obyčejná hustilka může vypadat luxusně, je model AAP Fatty domácí značky Author. Duralový plášť, pevná duralová pístnice a duralová rukojeť, vše v elegantním leskle šedém eloxu a s velice decentním bílým konturovým logem výrobce. Nemůže chybět propracovaná hlavice s duralovou aretační páčkou stahující těsnění okolo ventilku a s možností otočení útrob, čímž se hlavice přizpůsobí galuskovému či auto-ventilku. Dodávaný plastový držák, sloužící k uchycení pod košík na rámovou trubku, zůstane často pravděpodobně nevyužit - délka 210 mm a průměr pouhých 22 mm se totiž zaslouží o to, že hustilku bude většina jejích majitelů nejspíš vozit v kapse dresu, kde zabere jen minimum místa.
S malými rozměry samozřejmě souvisí v jistém směru omezený výkon, ovšem ve srovnání s jinými, podobně minimalistickými modely je na tom AAP Fatty slušně. Je pravda, že než s ní nafoukáme úplně prázdnou bikovou duši, bude to nějakou dobu trvat, a při huštění silničního pláště na tlak použitelný pro dojetí se také zapotíme, ale to k podobným provedením hustilek zkrátka patří. Testovaný model však zaujal především zpracováním, tedy kvalitou provedení jednotlivých detailů. Ať už se jedná o hlavici s protiskluzovou úpravou bočních partií nebo naopak o rukojeť, vše je perfektně dotaženo a především hustilka jako celek vyniká vysokou životností. Z praktických detailů nechybí například krytka otvoru hlavice nebo gumový díl bránící nežádoucímu vysunutí pístnice, vozíme-li hustilku pod košíkem.
Cena hustilky od 550 korun odpovídá jejímu provedení a hmotnost včetně držáku je rovných sto gramů. Vedle šedě eloxované povrchové úpravy je v nabídce také leskle černá varianta.
(kad)
Vícerychlostní zadní náboj nebo jeho předchůdce, vybavený pouze vnitřní brzdou, se odjakživa lidově označoval torpédem. Vypálené mazivo…
Vyvážení kol u auta bereme všichni jako naprostou samozřejmost - pocit vibrujícího volantu v rychlosti okolo sto deseti až sto dvaceti…