Lze dnes ještě vyrobit kolo, které bude jedinečné svojí konstrukcí i myšlenkou, a zároveň nabídne jízdní vlastnosti od hlavního proudu odlišné a přitom v určitém směru téměř dokonalé? Když spojíte motokrosovou historii, konstruktérské nadšení a schopnost neřídit se tak úplně zažitými konvencemi, tak vám z dílen značky RB vyjede elektrifikovaná bestie, za níž se otočí laik i protřelý elektrobiker. RB eDragster, reinkarnace jména, příhradové konstrukce a přitom zcela svébytná kategorie elektrokol, za jejímž zrodem není touha mít „nějaké“ elektrokolo, ale vytvořit e-bikovou alternativu k terénní motorce. A když konstrukce jinak, tak rovnou i jízdní vlastnosti, ať to v terénu všechno hezky ladí.
Tohle prostě chceš!
Jezdil jsem už dost elektrokol na to, abych si za těch pár let mohl udělat obrázek o tom, co mě hodně bavilo, co patřilo mezi průměr a na co bych naopak klidně obětoval, i přes nepříjemný výraz v manželčině tváři, podstatnou část rodinného rozpočtu. Testovaný eDragster jednoznačně patří do mé „top trojky“, a to i přesto, že bez tlumiče pod zadkem si jízdu na kole skoro nedokážu představit. Je to snad specifická konstrukce rámu či jízdní vlastnosti a geometrie, které mi do puntíku sedí? Netuším, snad obojí a ještě něco navíc, protože tohle elektrokolo je natolik jiné, až je doslova návykové a vytáhne člověka ven jak v dešti, tak v mrazu, protože ta zábava za to rozhodně stojí.
Už na první pohled jako pamětník historie značky RB mačkám slzu a vzpomínám na ... více v Cykloservisu č.8/2019, který je již v prodeji
V nabídce elektrokol značky Ghost najdeme mimo jiné špičková elektrokola na dvou zcela opačných pólech, a to jak ultralehký hardtail…
Ač to zní trochu podivně, v našich končinách není elektrokolo jako nákladní a dopravní prostředek tolik zaběhnuté, v západních zemích je to…