A nejen zlatá, ale i modrá nebo červená a černá, dle vkusu a především provedení hlavové trubky, aby jí hlavové složení Aerozine XH1.6B odpovídalo svými rozměry. Pokud má váš rám klasiku v podobě integrovaného či semiintegrovaného hlavového složení, musíte v sortimentu Aerozine sáhnout po jiném modelu, ale máte-li provedení pro klasické vnější misky průměru 1 1/8 palce nahoře a 1,5 palce dole, pak je tenhle model řešením.
Hliníkové misky ze slitiny 6061 T6 ukrývají utěsněná průmyslová ložiska, dole s děleným spodním kónusem na vidlici, nahoře s krytkou tvořící přímo horní kónus. Její dosazení na sloupek vidlice, samozřejmě tapered provedení, řeší silnější O kroužek ve vnitřní drážce. Misky mají vnější průměr 34 mm horní a 50 mm dolní, výška vnitřního osazení je pak 10 mm u horní a 18 mm u dolní. Výška hlavového složení nad hranou hlavové trubky je 14,2 mm nahoře a 11,8 mm dole, takže toto jsou všechny důležité parametry. Doplníme ještě hmotnost 142 gramů včetně krytky představce, ježka i hliníkového šroubu a cenu 1166 korun.
Horní ložisko je v misce nalisované napevno, spodní lze díky jeho kónické horní hraně snadno vyjmout a celek vyčistit. Jejich otáčení je hladké, ale je cítit kvalitní utěsnění, vytvářející částečný odpor. Horní krytka perfektně lícuje s hranou misky, spodní kónus na vidlici je přes spodní hranu misky nepatrně vystouplý, takže o sobě dá lehce vědět. Celkově je ale zpracování perfektní a tahle hlava rozhodně neudělá rámu ostudu, navíc nebude díky snadné servisovatelnosti noční můrou.
(už)
Asi každý se potýkáme s tím, jak zdůraznit naši přítomnost na silnici, aby nás řidič nepřehlédl, ale abychom zároveň nemuseli jezdit…
Kdysi jsme měli rubriku „Jak to vidí profík?“, kde některý ze závodníků odpovídal na zvídavé otázky ohledně jeho nastavení kola, oblíbených…