Stevens na e-enduro
To, že to hamburská značka myslí s e-biky na enduro či all-mountain vážně, dosvědčuje několik variant jejich modelu E-Inception. A tu třetí nejdražší jsme měli možnost důkladně prověřit. Celokarbonový rám, mullet koncepce dvojího průměru kol, pohon Bosch Smart System, plně integrovaný akumulátor a především komponenty určené pro náročné nasazení. Tvůrci nic nepodcenili.
Trendy, ale ne přehnaně
Důležitým číslem v označení modelu ED 8.7.1. GTF je jednička na konci, protože ta značí pohon Bosch Performance CX, kdežto dvojka by určila příslušnost k pohonu Shimano EP8, lze si tedy v kategorii E-Inceptionů vybrat dle preferencí. Celokarbonový rám se čtyřčepovým provedením zadní karbonové stavby nabídne uhlazené tvary a pohledově přiznaný materiál. Obří hlavová trubka ukrývá dole 1,8“ průměr, skrz horní ložisko do ní vstupuje veškerá kabeláž. Změna výšky představce nebude problém, ovšem dva větší otvory dovnitř pustí při mytí doslova proudy vody. To je ale daň za to, že se kabeláž neláme a nedře v těsných malých otvorech, jak tomu často u podobných řešení bývá. Profilovaná stěna za hlavou opticky rozděluje přechod do štíhlé horní a naopak masivní spodní trubky, kde bychom spodní kryt akumulátoru hledali marně ... více v Cykloservisu č. 7/2023
O přilbách značky HJC se asi není třeba široce rozepisovat, protože tato tři písmena zdobí ochranu hlavy profesionálním sportovcům hlavně v…
V kolekci sportovních brýlí domácí značky 3F letos přibylo několik novinek a hned tři z těch cyklistických zapadají do moderní…