logo
Vyhledat
Cyklistický magazín
  • Zprávy a články
    • Cesty
    • Elektrokola
    • Oblečení na kolo
    • Rozhovory
    • Různé
    • Servis kol
    • Sport
    • Strava
    • Technika
    • Testy kol
    • Výstavy
    • Zprávy redakce
    Všechny články
  • Hledej zboží
  • Hledej značku
  • Předplatné
  • Kontakt
Menu
  • Homepage
  • Zprávy a články
  • Technika
  • Kola Miche SWR Full Carbon RC

Kola Miche SWR Full Carbon RC

Miche SWR Full Carbon RC

Italskou značku Miche asi nemusíme představovat, zvlášť ne silničářům. Komponenty tohoto výrobce vždy patřily k tomu lepšímu v segmentu a třeba v případě klik a řady dalších dílů bylo Miche již v minulosti více než jen pouhou alternativou k nejvyšším silničním sadám Campagnolo a Shimano. Navíc se vždy snažilo nabídnout něco víc než ostatní, což dokládají třeba samostatné pastorky kazety – s možností složit si libovolnou skladbu převodů a citlivost jejich odstupňování. S příchodem karbonu pak černá pletenina uhlíkových vláken nenechala konstruktéry Miche chladnými. Důkazem jejich invence jsou silniční zapletená kola SWR Full Carbon. Z jejich názvu vyplývá použití celokarbonového ráfku, a to i v plášťové verzi. Současně však chce značka nabídnout kvalitní karbonová kola co největšímu počtu potenciálních uživatelů, o čemž vypovídá cena páru 31 690 korun, přičemž všechny nabízené verze (s výškou ráfku 38/38, 38/50 a 50/50 mm) jsou za tutéž cenu.

V blízké budoucnosti připravujeme praktický test těchto kol, konkrétně modelu s výškou ráfku 50 mm vpředu i vzadu, a zde je několik jejich detailů. Hmotnost páru činí 1595 gramů bez rychloupínáků (přední kolo 683 g, zadní 912 g), samotné upínáky pak váží 93 gramů. Vysoký, maximálně aerodynamický ráfek je napleten špičkovými plochými nerezovými dráty Sapim, uchycenými v poměrně minimalistických nábojích s alu tělem a průmyslovými ložisky SKF. U předního kola nejdeme radiální zapletení osmnácti dráty, u zadního pak vpravo křížený (16 drátů) a vlevo radiální (8 drátů) výplet. Ořech kazety je vyroben z odolné slitiny Ergal 7075 a je nabízen ve variantách Campagnolo 9/10/11 a Shimano 9/10/11. Výhodou pro centrování je konstrukce se standardně přístupnými mosaznými niply a vedle klasiky je v nabídce také verze pro kotoučové brzdy. Výška ráfku může být buďto kombinovaná, jako vidíte na fotografii, nebo je možné vybírat i z totožné výšky profilu u předního a zadního kola. Designové přizpůsobení rámu mají na starosti šedé či bílé polepy - možných nabízených kombinací je zkrátka bezpočet, stačí si vybrat.

(kad)

DALŠÍ ČLÁNKY

Dostupný komfort

Karbonová sedlovka je dnes jedním z možných řešení navýšení komfortu tlumení rázů od zadního kola. Samozřejmě lze pořídit speciální kousek…

  • Datum: 25. 05. 2014
  • Kategorie: Technika

Světový pohár Nové Město na Moravě

Světový pohár v Novém městě na Moravě byl jistě svátkem pro každého milovnika horských kol. Určitě ale byly pro početné obecenstvo…

  • Datum: 27. 05. 2014
  • Kategorie: Technika
logo

Cykl.cz je jeden z nejznámějších a nejnavštěvovanějších internetových magazínů o cyklistice. Je připravován společně s jediným tištěným cyklistickým 14-ti deníkem o cyklistice v ČR - CYKLOSERVIS, který zakoupíte v síti cyklistických prodejen a novinových stánků.

Kontakt
Redakce

Telefon: +420 602 314 424
Email: miloskaspar@seznam.cz

Kde jsme
Sociální sítě
Užitečné odkazy
  • Zprávy a články
  • Hledej zboží
  • Hledej značku
Časopis Cykloservis
  • Předplatné
  • Kontakt
© Cykl 2025. Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu vyjadřujete souhlas s podmínkami používání. | IT Nahoru