Světový pohár v Novém městě na Moravě byl jistě svátkem pro každého milovnika horských kol. Určitě ale byly pro početné obecenstvo zklamáním výsledky našich závodníků, kteří se pouze jednou dostali mezi nejlepší desítku. Určitě nejsledovanější dvojicí byl Ondřej Cink a Jaroslav Kulhavý. Oba ale postihl defekt. Zatímco Ondra pro své diváky bojoval až do konce, Jarda závod nedokončil kvůli dalším technickým problémům. Důvodem byl padající řetěz. Tak trochu nám nejde na rozum, jak tým Specialized funguje, když stejnými problémy byl Kulhavý postižen i při závodě Pražské schody, který se jel pár dnů před světovým pohárem. Tady také kvůli padajícímu řetězu nedokončil. Je vůbec možné, aby tým, který si dělá nárok na to být nejlepší na světě po všech stránkách, opakuje stejnou chybu? Proč se ostýchají Jardovi namontovat vodítko řetězu, když ho vozí většina startovního pole? Závodník se může při tréninku třeba přetrhnout, může žít kvůli kolu jako mnich, vše podřídit výsledkům, ale když nedostane dokonalé kolo, má smůlu.
V jedenáctém vydání Cykloservisu, na kterém právě pracujeme, nenaleznete článek o výsledcích ze svěťáku, ale tradičně jsme prošmejdili nejrůznější zákoutí týmů a naši agenti pátrali po tom nejzajímavějším, co technika nabízela.
Vodítko řetězu není ostuda, ale jistota, že se závodník dostane až do cíle
Horská kola není Formule 1 s perfektně vybavenou dílnou. Tady se musí použít občas i podlaha a kladivo
Český výrobce jízdních kol SUPERIOR a automobilka ŠKODA se dohodly na rozšíření úspěšné spolupráce. Od roku 2014 se v SUPERIORU bude…
Kolekce hustilek značky XLC zahrnuje výkonné typy, malá i velká provedení nebo dílenské kousky. Hustilka XLC Road PU-R01 patří svými…