Historicky patří domácí značce Pells jedno z čelních míst v nabídce karbonových závodních hardtailů, protože vždy nabídla něco odlišného, konstrukčně originálního a hlavně zaměřeného na výkon. Na tuhle tradici se snaží navázat novinka Duke, která sice využívá v kolekci Pellsu již známé jméno, ovšem zcela nový rám a na rozdíl od svého předchůdce největší průměr kol.
Aktuální standardy i trendy
Karbon, Boost a trochu blíž ke sjezdu, to jsou trendy, které postupně pronikly do světa horských kol i v závodní XC kategorii, kam svojí geometrií, hmotností i projevem testovaný Duke rozhodně patří. Sice bychom mohli dodat drobná „ale“, především co se týká komponentů a předpokládanému závodnímu nasazení, ale s přihlédnutím k ceně a ryze závodnímu projevu kola to lze přejít bez připomínek a s výhledem na budoucí tuning můžeme kolu jednoznačně přiřknout titul sportovního a závodního náčiní. Kdybychom měli z aktuální kolekce hardtailů domácí značky vypíchnout jedinou charakteristickou vlastnost, zcela jistě by to byly ultratenké sedlové vzpěry. Ty jsou základem pro výrazný komfort zadní partie rámu a nejinak je tomu i v případě modelu Duke, jehož karbonové sedlové vzpěry mají výšku jen 10,5 milimetru. Oproti masivnějšímu provedení spoje horní a spodní rámové trubky u hlavy či masivnější ... více v Cykloservisu č. 19/2020
Kolekce Author 2021 přinese úplně novou rámovou platformu elitních karbonových hardtailů a my jsme jeden z prototypů, jmenovitě model…
Domácí erbéčko neustále inovuje a po nedávno testovaném trailovém fullu TR 140 zde máme další novinku, a sice zbrusu nový hardtail s…