Novinkou v sortimentu domácí značky Spirit je elektrohardtail, jenž sice sází na pohon v zadním náboji, ale kombinuje jej s aktuální konstrukční nezbytností, což je integrovaná nebo v tomto případě spíše semi-integrovaná baterie, navíc s vysokou kapacitou. Jaké to bylo svezení a kolik jsme díky 17Ah kapacitě baterie najezdili, se dozvíte z následujících řádků.
Mohutnost pouze pohledová
Kolo vypadá masivně, mohutně, takřka nezničitelně. To napadne každého už při prvním pohledu na obří profil spodní trubky, která je doslova páteří rámu, protože se napojuje na hlavovou trubku v celé své výšce, a horní trubka je jen jakousi opěrnou berličkou. Tenhle „základ“ rámu je ale masivní jen pohledově a nepodepsal se nějak extrémně na celkové hmotnosti kola. Naopak na nekompromisní celkové tuhosti rámu má podíl takřka výhradní, doplněný ještě profilací sedlové trubky v její spodní partii ... více se dočtete v testu kola v Cykloservisu č.14/2019.
Že potřebují e-bikeři speciální batohy pro převoz druhé baterie na dlouhé trase, to není nic nového, s ohledem na spotřebu energie v…
Kdo pamatuje raná devadesátá léta, zcela určitě tehdy řešil životnost brzdových špalíků a značku Kool-Stop má dodnes v paměti. Jejich…