Zajímavá slovní kombinace, potvrzující ovšem fakt, že endurová devětadvacítka Pivot Firebird už není o jen tak nějakém ježdění, ale doslova o pilotáži v náročném terénu. Tohle monstrum totiž potvrzuje, že velká kola spolu s vysokým zdvihem a perfektní geometrií umí v rukou zkušeného jezdce opravdu hodně.
Ještě větší Boost
Tvůrci kola tvrdí, že boostový rozměr je fajn hlavně u sedmadvacítek, kde je to na větším sklonu drátů proti klasice hodně znát. Snad proto zde použili na devětadvacítku nikoliv 148mm, ale hned 157mm Super Boost Plus rozchod patek rámu. Že to zavání příliš širokou zadní stavbou a kontaktem s tretrami? Zbytečné obavy, došlo hlavně k navýšení průchodnosti plášťů a patou se rozhodně o zadní stavbu nekopnete. Bike tak zvládne devětadvacítky šíře až 2,6 palce, případně 2,8“ sedmadvacítky, je totiž univerzálem pro oba průměry. Navíc má v přepákování na tlumič otočnou „Flip Chip“ vložku umožňující zvednutí středového pouzdra o 5 mm a tím ovlivnění geometrie, co se týče změny hlavového úhlu a úhlu sedlové trubky. Další vychytávky jsou vnitřní vedení bovdenů se ... více v Cykloservisu č.4/2019, který bude v prodeji od 6.března 2019.
A rozhodně úspěšná, dalo by se potvrdit v případě cyklokrosového speciálu Merida Mission CX 8000, což je nejvýše postavený model. Mission…
Domácí Leader Fox pro novou sezónu přichystal dvojici úplně nových devětadvacítkových celoodpružených biků Harper a Trion, sázejících na…