Model Alma španělské značky Orbea je navyklý sbírat cenné vavříny z největších světových XC tratí, současně je však záběr řady Alma daleko obsáhlejší, než aby byl zacílen pouze na profesionální jezdce. Dobře to dokládá testovaná verze s dodatkem M30-XT, u níž se konstruktéři v žádném případě nevydali cestou kompromisů, přitom cenovka 59 990 korun se zdá být vzhledem k jízdnímu projevu i použité technice příznivá. Tak jako tak máme před sebou závodně střižený bike, postavený přesně tak, jak to máme rádi. Zaměření čistě na výkon, dokonale čitelné od prvních metrů, je totiž doplněno až nečekaně vysokou dávkou jízdního komfortu. Spojení fantastické tuhosti rámu a schopnosti pohlcovat rázy od terénu se zkrátka povedlo na výbornou a model Alma opět dokazuje, že není karbon jako karbon. test v Cykloservis č.14/2018.
4Ever Tallent 29“ byl od počátku koncipován jako juniorský bike – pro začínající či trochu pokročilejší závodníky a sportovní jezdce, jimž…
Americká značka Toma Ritcheyho vždycky inklinovala k jednoduchým a funkčním řešením, takže je dodnes vzorem konstrukční čistoty. Použití…