Inženýr technické podpory - region Česká republika
Inženýr technické podpory
Náplň práce
1. Poprodejní služby: Zodpovídá za komplexní poprodejní služby v regionu České republiky a udržování vztahů se zákazníky; mimo jiné zahrnuje každodenní návštěvy/vyřizování stížností zákazníků/organizování školení/technické podpory atd., čímž zajišťuje spokojenost zákazníků;
2. Řízení kvality: shromažďování a ověřování zpětné vazby o problémech s kvalitou výrobků pro český trh a pravidelné podávání zpráv centrále; Úzká spolupráce s týmy za účelem neustálého zlepšování a stabilizace výrobků;
3. Sběr informací o trhu: aktivní sběr informací o trhu, účast na regionálních průmyslových výstavách v ČR; Účast na propagaci nových výrobků.
4. Ostatní: flexibilní řešení dočasných úkolů
ü Plynulá znalost angličtiny jako pracovního jazyka, ve věku 25-40 let;
ü Výhodou je vzdělání v oboru strojírenství a elektroniky;
ü Preferována je vysoká schopnost učit se a praktická schopnost, dokáže si rychle osvojit produkty společnosti a související možnosti technické podpory, včetně, nikoliv však výlučně, údržby produktů / odstraňování závad atd. se zkušenostmi souvisejícími s cyklistickým průmyslem;
ü Silné komunikační dovednosti a povědomí o službách, schopnost samostatně řešit všechny druhy stížností na trhu a udržovat vztahy se zákazníky;
ü Schopnost používat kancelářský software
ü Znalost řízení motorových vozidel s bohatou praxí;
ü Ochota učit se firemní kultuře pro zámořské kraje a přijímat rozmanitost;
Contact
Co se týká cyklistických batohů a ledvinek domácí značky Acepac, vyzkoušeli jsme a představili většinu zásadních modelů, přičemž jen…
V sortimentu gripů značky Nexelo je několik variant lock-on provedení, přičemž jde jak o ergonomické, tak klasické modely. My jsme…