logo
Vyhledat
Cyklistický magazín
  • Zprávy a články
    • Cesty
    • Elektrokola
    • Oblečení na kolo
    • Rozhovory
    • Různé
    • Servis kol
    • Sport
    • Strava
    • Technika
    • Testy kol
    • Výstavy
    • Zprávy redakce
    Všechny články
  • Hledej zboží
  • Hledej značku
  • Předplatné
  • Kontakt
Menu
  • Homepage
  • Zprávy a články
  • Technika
  • Bezdušáky s Weldtite

Bezdušáky s Weldtite

Že se v páskách a ventilcích pro bezdušáky už trochu ztrácíte? Tak vám ještě trochu zamotáme hlavu, protože tenhle sortiment nabízí i anglická značka Weldtite, jejíž pásku i ventilky jsme vyzkoušeli. Tedy vyzkoušeli jsme i těsnicí tmel, ale ten zatím jezdí v našich pláštích a dáme mu ještě chvilku, než budeme přezouvat.

Weldtite Tubeless Conversion Kit je klasickým řešením přechodu na bezdušáky, tedy pokud máte odpovídající profil ráfku a patku pláště, jednoduše tubeless ready řešení. Za 539 korun obsahuje balení deset metrů lepicí pásky do ráfku a dvojici hliníkových ventilků, což je vlastně všechno, co kromě tmelu potřebujete. Páska v šířce 24 mm je tužšího provedení a zařadili bychom ji někam mezi varianty od NoTubes a WTB ani přehnaně tvrdá a křehká, ani moc měkká. Tloušťku jsme digitální posuvkou změřili na 0,12 mm, ale tenhle údaj nebude úplně nejpřesnější, každopádně je silnější než tenká páska od Schwalbe, která je i poměrně měkká a jednou jsme ji snadno prodřeli montpákou. Nalepení do ráfku (v našem případě Fulcrum) bylo standardní, jen kopírování drážek pro patku pláště není díky tuhosti materiálu tak ostré, jako u tenčích a měkčích pásek. Otvor pro ventilek šlo propíchnout lehce, páska se u něj „neštípla“ a vše drželo v jedné vrstvě naprosto jistě, což potvrdila i kontrola po několika týdnech, kdy jsme plášť sejmuli. Páska se neshrnula a vše drželo na svém místě. I výše zmiňovaná tuhost pásky ukázala při kontrole docela slušné přizpůsobení profilu zámku patky pláště, takže tlak to všechno vyřešil.

Ventilky s délkou 55 mm mají na konci v ráfku hliníkovou koncovku a pod ní nasunuté gumové těsnění kuželovitého tvaru, takže žádná gumová kostka vyžadující minimalistický otvor v ráfku, ale profil schopný zvládnout díru pro galuskový i autoventilek. Z vnějšku mají plastovou podložku kopírující oblý hřbet ráfku a hliníkovou matici s pojistným gumovým O kroužkem, jejíž dotažení usnadňuje i ploška na těle ventilku, za níž jej lze přidržet proti protáčení. Podtrženo sečteno, za nás plně funkční a dobře zpracovaný kit za docela příjemnou cenu.

(už)

DALŠÍ ČLÁNKY

Author 2021, na vlně nových trendů

Nová generace závodních hardtailů, vydařený elektro-full nebo třeba karbonový gravel, to jsou na první pohled ty nejvíce viditelné novinky…

  • Datum: 25. 11. 2020
  • Kategorie: Technika

Zámky Kryptonite se službami

Vlastnit pro zajištění vašeho drahocenného kola kvalitní zámek na kolo je v dnešní době doslova povinnost. Blíží se Vánoce, a tak vám možná…

  • Datum: 28. 11. 2020
  • Kategorie: Technika
logo

Cykl.cz je jeden z nejznámějších a nejnavštěvovanějších internetových magazínů o cyklistice. Je připravován společně s jediným tištěným cyklistickým 14-ti deníkem o cyklistice v ČR - CYKLOSERVIS, který zakoupíte v síti cyklistických prodejen a novinových stánků.

Kontakt
Redakce

Telefon: +420 602 314 424
Email: miloskaspar@seznam.cz

Kde jsme
Sociální sítě
Užitečné odkazy
  • Zprávy a články
  • Hledej zboží
  • Hledej značku
Časopis Cykloservis
  • Předplatné
  • Kontakt
© Cykl 2025. Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu vyjadřujete souhlas s podmínkami používání. | IT Nahoru