logo
Vyhledat
Cyklistický magazín
  • Zprávy a články
    • Cesty
    • Elektrokola
    • Oblečení na kolo
    • Rozhovory
    • Různé
    • Servis kol
    • Sport
    • Strava
    • Technika
    • Testy kol
    • Výstavy
    • Zprávy redakce
    Všechny články
  • Hledej zboží
  • Hledej značku
  • Předplatné
  • Kontakt
Menu
  • Homepage
  • Zprávy a články
  • Servis kol
  • BBB CO2 Blaster Combi

BBB CO2 Blaster Combi

Používat pro huštění jen bombičku s CO2 a nebo jen hustilku? Bombička se většinou neobejde bez nutnosti dohuštění na odpovídající tlak pomocí hustilky a ta zase samostatně nemusí být schopná „nahodit“ patku bezdušového pláště do ráfku, takže se kombinaci obojího v případě defektu bezdušáků občas prostě nevyhneme.

Existuje ale řada hustilek, které kombinují obojí, tedy schopnost pracovat samostatně jako hustilka, a zároveň připojením bombičky s CO2 dodat plášti potřebný tlakový impuls i polovinu nebo tři čtvrtiny potřebného objemu vzduchu. Jednou z takových je testovaná hustilka BMP-33 od BBB, která je ve štíhlém provedení, schopném dodat tlak až 115 PSI, tedy hodnotu schopnou zvládnout silniční bezdušové pláště, ale díky adaptéru na bombičku nahodí i bikový bezdušák. Hliníkové tělo délky 195 mm má hliníkovou pístnici i rukojeť s mechanickým zajištěním proti samovolnému vyjíždění v případě převozu na rámu. K tomu slouží úchyt pod košík s jisticím páskem na suchý zip. Koncovka nabídne univerzální provedení, kdy na jedné straně je adaptér na galuskový ventilek a na opačné na auto ventilek, oba navzájem propojené, takže lze při nasazování na ventilek šroubovat adaptérem na protilehlé straně. Naprosto pohodlné a spolehlivé řešení, žádné narážení silou na ventilek, ale jemná práce. Takhle lze standardně nahustit silniční plášť, případně bikový, tedy pokud máte trpělivost a chcete se zapotit.

Objem nenahradíš, což tady při pohledu na štíhlé tělo vzduchové komory každému dojde. Proto je na hlavici ještě na čelní straně závit pro instalaci bombičky s CO2, která je spolu s ochranným izolačním neoprenovým návlekem součástí celku. Stačí tedy nasadit bombičku na závit, nedotahovat na doraz, aby jehla nepropíchla její stěnu, pak našroubovat adaptér na ventilek a dotažením bombičky poslat do pláště hlavní tlakovou vlnu z bombičky. Následně už klasicky hustilkou doladit tlak v plášti na potřebnou míru a je hotovo. Odpadá tak nutnost vozit bombičku s adaptérem a ještě hustilku, tady je obojí v jednom, maximálně funkčním balení. Komu by tenhle 80g (bez bombičky) model za 899 korun nevyhovoval, může zvolit kratší 135mm verzi Mini Combi za stejnou cenu.

(už)

DALŠÍ ČLÁNKY

Odvzdušnění brzd s EZmtb

Hydraulické kotoučové brzdy jsou v podstatě jednoduchá záležitost a jediné, co pro jejich bezproblémovou funkci musíme čas od času udělat,…

  • Datum: 26. 06. 2020
  • Kategorie: Servis kol

BikeworkX Silicone Star

Pravidelné ošetření pryžových částí komponentů jízdního kola je klíčem k jejich dlouhé životnosti a co nejpreciznější funkci, což platí…

  • Datum: 28. 06. 2020
  • Kategorie: Servis kol
logo

Cykl.cz je jeden z nejznámějších a nejnavštěvovanějších internetových magazínů o cyklistice. Je připravován společně s jediným tištěným cyklistickým 14-ti deníkem o cyklistice v ČR - CYKLOSERVIS, který zakoupíte v síti cyklistických prodejen a novinových stánků.

Kontakt
Redakce

Telefon: +420 602 314 424
Email: miloskaspar@seznam.cz

Kde jsme
Sociální sítě
Užitečné odkazy
  • Zprávy a články
  • Hledej zboží
  • Hledej značku
Časopis Cykloservis
  • Předplatné
  • Kontakt
© Cykl 2025. Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu vyjadřujete souhlas s podmínkami používání. | IT Nahoru