Yeti SB 165 MX
Mullet , mix nebo prostě MX, to je kombinace 29“ předního kola a 27,5“ zadního výpletu. A na ni aktuálně sází přepracované enduro Yeti SB 165, jehož zadní zdvih 165 mm zůstává, ovšem kola už nebudou sedmadvacítková, ale vpředu bude devětadvacítka. Tenhle stroj tak značka povýšila na čisté enduro a možná trochu „parkduro“, protože vzadu bude pouze pružinový tlumič a hlavový úhel je hodně stabilních 63,5 stupně. Čtyři velikosti rámu budou mít odlišnou délku zadní stavby, vždy po dvou milimetrech v rozmezí 433-439 mm. Rám má kratší sedlovou trubku pro vyšší zdvihy teleskopické sedlovky, vpředu bude 170mm zdvih a pro rámovou konstrukci platí aktuální pravidla. Takže přední karbonový trojúhelník (zadní stavba rovněž karbon) má ložiska Enduro Max nalisovaná do vahadla systému Switch Infinity a ne do rámu, totéž pak platí pro horní přepákování na tlumič Wishbone ramínkem. Rám má dvojitou ochranu proti kamenům před středovým pouzdrem, vnitřní tunely pro kabeláž a samozřejmě počítá díky Sram UDH patce i s Transmission osazením. Tahle mašina má reach 430 až 505 mm, takže rám rozhodně není krátký a ve strmých pasážích bude o co se opřít. Dvě barevná provedení rámu z Turq karbonu budou černé a tmavě tyrkysové, C verze by měly být rovněž dostupné a ceny jsou 185 až 219 tisíc za C verze na Performance či Factory jednotkách a 222 až 277 tisíc za T modely pouze na Factory jednotkách. Rozdíly budou klasicky kromě materiálu přední části rámu také ve vahadle Switch Infinity, kde zlatá dražší Kashima Factory verze má dutá „šoupátka“ a levnější černá Performance je má plná. Každopádně tohle bude hodně ostrá zbraň pro nejtvrdší terény.
(už)
Jsme Mojekolo, největší online prodejce jízdních kol, elektrokol a cyklodoplňků v České republice s kamennými prodejnami u nás i na…
Když se potká cyklokrosová DNA a gravel, může z toho vyjít hodně zajímavá kombinace, která rozhodně nebude klidným kolem pro dlouhé výlety,…