Přilby od firmy Insportline nesou logo Worker, stejně jako další produkty pro cyklistiku. Model Fusion určený pro XC jsme otestovali v jeho základní verzi, přičemž v nabídce je ještě typ Fusion Crystal, jenž je trochu nezvykle posázen lesklými kamínky, které z něho dělají za přijatelnou cenu celkem originální kousek.
Fusion sází na in-mold konstrukci s trochu „ostřejším“ designem zadní partie. Má dvacet ventilačních otvorů, přičemž vpředu mají větší rozměry, kdežto vzadu jsou spíše drobnější. Plastový štítek je upevněn ve čtveřici čepů a lze jej poměrně výrazně naklápět, takže neomezuje ve výhledu.
Stažení na hlavě má na starosti plastová čelenka De-Tox s jednoduše dostupným stahovacím kolečkem. Popruhy mají jednoduchou přezku na bradě.
Díky poměrně mělkému tvaru přilby je nutné výraznější dotažení mechanismu, ale ten díky polstrování nikde netlačí. Při usazení na hlavě je lehce cítit užší „střih“ přilby v zadní části. Naopak chválíme rozdělení výstelek na čele, kdy je mezi nimi vprostřed výrazné vybrání materiálu, které přináší lepší ventilaci. Snížení materiálu na vnitřní straně přilby na několika místech rovněž napomáhá proudění vzduchu, takže přilba dobře ventiluje.
Celkové provedení přilby je za cenu 999 korun na slušné úrovni. V nabídce je kromě modro-bílé kombinace ještě v červeno-bílém a bílém provedení. Testovaná velikost L (58-60 cm) bude sedět jezdcům s menší a trochu užší hlavou, v nabídce je ještě S (54-56 cm) a M (56-58 cm) hmotnost největší velikosti je 285 gramů.
(už)
Plusy: cena, nastavení štítku, ventilace
Minusy: užší zadní partie
Maximální ventilace a výrazná pevnost s použitím karbonu, to je přilba Cratoni Terron, která je top modelem této značky. Inmold provedení…
Ne každá cyklistka chce jezdit v elastických kraťasech. Touha po zachování ženskosti se občas objevuje i u cyklistek, které se v civilním…