Ve středu 14. března se v zasedací místnosti firmy Universe Agency sešla sedmička soutěžících, kteří byli vylosováni do závěrečného kola soutěže o kolo Author A-Ray 2.0 v hodnotě 52.000,- Kč. Do losování byli zařazeni všichni, kteří v roce 2011 vystřihovali z každého vydání Cykloservisu Author kupóny a zaslali nám je v termínu do redakce.
Tradicí je, že v závěrečném kole, ze kterého si jeden šťastlivec odveze pěkné a drahé kolo Author, se soutěží ve vědomostní soutěži. Otázky jsou mířeny vždy na znalosti o firmě Universe Agency a o modelové řadě kol Author a AGang, které tato firma dodává na náš trh. Zařazujeme také otázky z historie rychlostní cyklistiky a z přehledu o časopise Cykloservis, který soutěž společně s Universe Agency pořádá.
Dvacet otázek a dvacet minut na odpovědi tentokrát měli soutěžící, kteří se sjeli ze všech koutů naší republiky. Vždy nám je líto těch, kteří kolo nevyhrají a musí odjet zpět domů s prázdnou. I když firma Universe Agency všem věnuje pěkný upomínkový dárek. Ale pravidla jsou neúprosná. Pouze jeden soutěžící, ten, který toho nejvíce ví, si kolo odveze. Tentokrát se z nového karbonového kola Author radoval Jaroslav Šitina z Chotyně. Automechanik, který na kole jezdí nejraději sám a především v Lužických nebo Jizerských horách. Kolo mu sice marketingový manažer firmy Universe Agency pan Karel Říha předal ihned po soutěži, ale protože chceme, aby dárek byl vždy dokonalý, kolo si výherce neodvezl, ale ihned druhý den putovala z firmy až do domu pana Šitiny správná velikost kola, kterou potřeboval a kterou si přál.
I vy se letos můžete stejné soutěže zúčastnit. Opět naleznete v každém vydání Cykloservisu kupón. A když neseženete všechny, nezoufejte. Vydáme zase 3x Author žolíky, kterými můžete nahradit chybějící kupóny, které jste nesehnali.
Author A-Ray 2.0, kolo za 52.000 Kč, kvůli kterému se sjeli do Prahy všichni vylosovaní soutěžící. Věděli, že jeden z nich si toto drahé kolo odveze domů.
V zasedací místnosti sídla firmy Universe Agency měli soutěžící dvacet minut na zodpovězení dvaceti otázek. Nebyly zas tak příliš lehké. Z maximálního počtu 70 možných bodů výherce odpověděl na otázky za 39 bodů. Jaké to byly otázky? Schválně, víte třeba jakou značku cyklotrenažerů dováží Universe Agency nebo do jaké kategorie kol patří kolo Author Simplex? Víte také, kdo vyhrál v roce 1964 olympiádu ve stihacím závodě?
Hotovo, dopsáno, sečteny body, výsledky vyhlášeny. Pan Karel Říha, marketingový manažer firmy Universe Agency, předává cenu - kolo Author A-Ray 2.0.
Vítěz Jaroslav Šitina z Chotyně se těší z nového kola. Musíme prozradit, že ze všech soutěžících si věřil asi nejméně že uspěje. Jeho slova po příchodu byla:" Jsem tu do počtu, nic jsem se neučil, nic nevím, ale zkusím to".
Nino Schurter vyhrál první závod SP na kolech 27,5". O tomto novém rozměru kol jsme psali v Cykloservisu již před měsícem! Když se v…
Včera, 21března, byla v Praze ve Vršovicích otevřena nová maloobchodní prodejna Bike Invest, kde zákazníci koupí skutečně exkluzivní kola…