logo
Vyhledat
Cyklistický magazín
  • Zprávy a články
    • Cesty
    • Elektrokola
    • Oblečení na kolo
    • Rozhovory
    • Různé
    • Servis kol
    • Sport
    • Strava
    • Technika
    • Testy kol
    • Výstavy
    • Zprávy redakce
    Všechny články
  • Hledej zboží
  • Hledej značku
  • Předplatné
  • Kontakt
Menu
  • Homepage
  • Zprávy a články
  • Technika
  • Pell's již představuje novinku pro rok 2014

Pell's již představuje novinku pro rok 2014

PELL’S Duke 27,5“ 2014

Brněnský PELL’S představuje exkluzivní novinku pro rok 2014. Nabízíme Vám první fotografii prototypu kola, které bude postaveno na novém celokarbonovém 27,5“ rámu. Jedná se o vzorek, který ještě není ve finálním provedení designu, i když základní designový koncept včetně inovovaného loga pro kolekci 2014 je zde již naznačen.

Moderně koncipovaný hi-endový monocoque carbonový rám v nastupujícím rozměru 27,5“ vychází z mnohaletých zkušeností vlastního vývoje firmy PELL’S. Mohutně dimenzovaná pasáž kolem středového složení a nekompromisní přední rámový trojúhelník umožňují dosáhnout extrémní torzní tuhosti. Ploché planžety zadní stavby VFHS s jedinečným tvarem a profilací jsou elegantně napojené na prohnutou horní rámovou trubku. Toto řešení umožňuje pohyb zadní stavby ve vertikálním směru. V horizontálním směru si zadní stavba zachovává maximální tuhost. Propojením těchto zdánlivě nespojitelných vlastností se podařilo dosáhnout výrazné míry pohodlí bez ztráty výkonu jezdce. Tento bike je díky svým vlastnostem a minimální váze zrozen pro vítězství v libovolném XC závodu nebo maratonu.

Rám má vnitřní vedení lanek, celokarbonové patky (Carbon dropout) redukující váhu rámu, barevně sladěnou koncovku a přímé napojení brzdového třmene na rám (Carbon Post Mount).

BB92 – rozšířená středová spojka u rámu s ložisky integrovanými dovnitř. Díky této konstrukci lze středovou partii rámu udělat širší a tím i tužší. Ložiska jsou lépe chráněna a jejich montáž je snazší.

Hlavová trubka 1 1/8“ – 1 1/2“ – kombinace nízké váhy klasického hlavového složení (horní miska) s tuhostí 1,5“ konstrukce. Díky této konstrukci je oblast hlavové trubky tužší, kolo má lepší stabilitu ve vysokých rychlostech, řízení je přesnější a kolo se tak lépe ovládá.

Prototyp je osazen vidlicí Magura TS8R 2014 se zdvihem 100 mm, koly Magic od českého výrobce Remerx. Na kole jsou použity komponenty z vlastní dílny PELL’S.

„Jedná se o prototyp, který bude dále použit jako testovací kolo. Chtěli jsme tímto prototypem také podpořit českého výrobce Remerx a německou Maguru, kterou dlouhodobě zastupujeme.“

Novinka pro rok 2014 ponese název Duke a bude se vyrábět ve třech verzích. Dvě budou osazeny dvojpřevodníkem, třetí čistě závodní verze bude osazená kompletní sadou Sram XX1 a koly Crank Brothers 650B.

DALŠÍ ČLÁNKY

Mistrem republiky Ondra Cink na Meridě

Podávat špičkový výkon znamená mít i špičkové vybavení. Vše začíná od ponožek, dobře padnoucí kraťasy, prodyšný dres, lehká a odvětraná…

  • Datum: 21. 07. 2013
  • Kategorie: Technika

Deset vítězství pro Pinarello na Tour de France

V cyklistickém svět,ě v prvních třech týdnech letošního července, bylo neustále skloňováno jméno Chrise Frooma, který doslova neotřesitelně…

  • Datum: 25. 07. 2013
  • Kategorie: Technika
logo

Cykl.cz je jeden z nejznámějších a nejnavštěvovanějších internetových magazínů o cyklistice. Je připravován společně s jediným tištěným cyklistickým 14-ti deníkem o cyklistice v ČR - CYKLOSERVIS, který zakoupíte v síti cyklistických prodejen a novinových stánků.

Kontakt
Redakce

Telefon: +420 602 314 424
Email: miloskaspar@seznam.cz

Kde jsme
Sociální sítě
Užitečné odkazy
  • Zprávy a články
  • Hledej zboží
  • Hledej značku
Časopis Cykloservis
  • Předplatné
  • Kontakt
© Cykl 2025. Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu vyjadřujete souhlas s podmínkami používání. | IT Nahoru