Obecně by se všechna elektrokola dala považovat za tiché dopravní prostředky, ale i zde existují rozdíly, jako mezi benzínovými a naftovými motory. Ne sice tak razantní, ale některé motory jsou tišší a jiné si naopak stále lehce bzučí. U elektrokola Votani M1 jsme měli možnost svézt se na jednom z nejtišších eletropohonů, jaké jsme zatím testovali. A bylo to hodně příjemné, navíc se slušným dojezdem, elegantně zpracovaným displejem a zadní motor nabídl velice plynulý nástup výkonu. Jaké bylo Votani v reálu se dočtete v kompletním testu v osmém čísle Cykloservisu č.8, které je právě na pultech.
Domácí značka 4Ever si libuje v detailech a i cenově dostupný bike tohoto výrobce je precizně vyladěný, ať už se podíváme na jednotlivé…
Nový silniční topmodel Bianchi Specialissima je speciální jak svými parametry, tak i cenou. Námi zkoušená verze s „mechanickou“ sadou…