Rock Machine inovuje na silnici
Novinkové modely silničních kol Rock Machine letos spoléhají na karbonový rám s několika inovativními prvky. Jednak má rám hranaté profily předního trojúhelníku, ale tuhost předku vykompenzoval výrazným komfortem zadní partie. Ta totiž díky přesunutí zadní brzdy za středové pouzdro nemá spojovací můstek sedlových vzpěr, jejichž profil patří rozhodně k nejtenčím. Tuhý rám, dobrá ovladatelnost a hodně přesvědčivý výkon, to jsou argumenty, které by mohly přesvědčit nejednoho sportovně zaměřeného silničáře. Jaké bylo kolo Rock Machine RaceRide 700 ve všech detailech, to zjistíte v testu v tištěném vydání Cykloservisu, konkrétně v čísle 11.
Dá se za čtrnáct tisíc korun koupit použitelné horské kolo? A navrch devětadvacítka? Fakt, že skutečně ano, vás možná překvapí. Nejen, že…
Za tímto kolem se otočí úplně každý a stejně tak každý cyklistický fajnšmekr či závodník ocení jeho skvělý jízdní projev. DedacciaiStrada…