Nová kategorie souhrnně označovaná jako gravel je v kurzu, tyto „terénní silničky“ často nabídnou až nečekaně funkční spojení toho nejlepšího z obou kategorií - někdy s preferencí silničního, jindy s lehkou dominancí krosového modu. My jsme otestovali jednu z důležitých novinek belgické značky Ridley, tedy od výrobce známého nejen ze silnice a plnohodnotného terénu, ale rovněž ze závodních CX tratí. Model X-Trail je na první pohled klasickým silničním strojem, až při dalším zkoumání odhalíme znaky prozrazující příslušnost ke skupině gravel, tedy o něco položenější hlavu, mnohem více prostoru okolo plášťů v přední vidlici i zadní stavbě a především pak obutí šíře 30 milimetrů. Celý test tohoto modelu naleznete v časopisu Cykloservis 4/2017.
Celoodpružená devětadvacítka AdaptEdge I značky Head je jízdně velmi zábavná. Navíc zadní zdvih sto dvacet milimetrů a hravá geometrie mají…
Z kolekce 4Ever 2017 jsme si do testu vybrali nejkvalitnější „duralový“ krosový model nazvaný Inspeed Disc, s cenovkou 24 990 korun. Jeho…