Proč vymýšlet nový název modelu, když lze oprášit ten, jenž zdobil jednočepové fully s přerušenou sedlovou trubkou, populární před koncem milénia. Novodobý Bandit ovšem spoléhá na zcela jiný systém odpružení i průměr kol, ale technologie, inovace a ruční výroba, tedy vše tak charakteristické pro kola s logem RB, mu zůstalo.
Zaklínadlo kruhu
Parametr pevnosti a tuhosti má dle konstruktérů kruhový profil trubky vždy nejlepší a nejinak je tomu i na tomto rámu. Devětadvacítka s hlavním trojúhelníkem sice spoléhá na výrazné prohnutí horní i spodní trubky, ale vše je podřízené čistě funkci. RB nehraje na zbytečné parádičky, ale každý profil má své opodstatnění, vycházející z potřebných pevnostních parametrů, do detailu spočítaných. Zatímco přední trojúhelník je tedy na pohled klasikou, doplněnou konickou hlavou a výztuhou hned za ní, zadní stavba se vyvíjela v mnoha krocích. Díky tomu se tento rám po sérii prototypů dočkal postupně spojení vahadel zadní stavby nebo zesílené stěny levé vertikální vzpěry, která spojuje sedlové vzpěry s řetězovými. Původní horní vahadlo tlumiče mělo plný tvar s frézovaným odlehčením, současné už má ... více v Cykloservisu č.13/2018.
Že jsou vám design i barevná kombinace testovaného dámského hardtailu Apache nějaké povědomé, stejně jako samotné jméno Yamka? Není se čemu…
Marin Gestalt X11 dokazuje, že nám stačí jediné kolo téměř na všechno. Nebo aspoň skoro na všechno. Legendární kalifornská značka šlape do…