Testovali jsme od domácí značky elektrokola se zadním i středovým elektropohonem, ale v obou případech měla baterii umístěnou viditelně na výrazně profilované spodní rámové trubce. To se od příští sezóny mění a jedním z prvních poslů semiintegrace je nový devětadvacítkový Hakon, který má nejen nové provedení baterie, ale také inovovaný motor Bafang.
Masivní uhlazenost
Diktát integrace baterií nelze přehlížet, takže i když původní vnější řešení baterie dokonale lícovalo s profilací spodní rámové trubky, bylo nutno akumulátor ukrýt. Hakon tak dostal opravdu masivní spodní trubku, jejíž průřez má i s horní stranou baterie úctyhodných 103 mm. Boční pohled na rám tak v leckom může vyvolat údiv, nicméně dnes se takový tvar začíná stávat zaběhlým standardem. Alespoň se do spodní trubky vejde shora vkládaný akumulátor s kapacitou 17 Ah. Spodní trubka se tak díky profilu napojuje na kónickou hlavovou v téměř celé jeho výšce, zatímco horní trubka ... více v cykloservisu č.21/2019
Ne každá elektro - devětadvacítka ve střední cenové hladině umí nabídnout plně integrovanou baterii tak, aby se spodní trubka na první…
Devětadvacítkový elektro-bike Elevation 29 byl pro příští sezónu kompletně přepracován a výsledkem je přesvědčivá kombinace výkonu a…