Lapierre Zesty, full, jenž si prošel řadou vývojových stádií, která přinesla nejen změnu zadního systému odpružení, ale také posun geometrie od lehce posazené na předek, přes delší, až po aktuálně dokonale vybroušenou, schopnou i přes trailové určení zvládat nástrahy mnohem ostřejšího terénu. Naším testem nyní prošla verze TR 5.9, tedy devětadvacítkový trailbike se 120mm zdvihy, přičemž jeho sourozenec AM 3.0 na 150mm zdvizích je jedním z redakčních kol, takže jsme byli hodně zvědaví na vzájemné odlišnosti.
Méně zdvihu je více
V tomhle případě určitě, a přestože by někdo očekával od trailového kola alespoň 140mm zdvih, konstruktéři si tady vystačili se 120mm hodnotou na obou osách. To se nakonec společně s ideální geometrií a devětadvacítkami ukázalo jako naprosto dostačující pro většinu terénů a jízdních stylů, navíc se schopnostmi jet svižněji, než to řada trailbiků umí. Rám z hliníkové slitiny Supreme 5 sází na ostřejší oválnou profilaci hlavních ... více v Cykloservisu č.5/2020
Firetrack je nové jméno v kolekci domácího 4Everu a najdeme pod ním cenově dostupnou, současně však nečekaně sportovní devětadvacítku.…
Modelová řada hardtailů Razzer je v nabídce domácí značky Pells již letitou stálicí a postupně jsme byli svědky jejich neustálého vývoje.…