Asi nepřekvapí, že francouzská značka s hodně početnou nabídkou silničních kol s klasickými i hodně zajímavými komfortními rámy zabrousila do populární kategorie gravel. A jelikož má ze silnice i horských kol konstruktérských zkušeností na rozdávání, zúročila je dokonale, protože testovaný Crosshill je kolem, které jezdce doslova nadchne.
Jednoduchá a funkční konstrukce
Nejsme v redakci ortodoxní zastánci gravelů jako jediných kol pro všechno, přece jen plné odpružení a těžší terén si žádají svoje a hezká silnice taktéž. Ale když se gravel povede a není nutné přidávat nějaké berličky typu „kdyby tam byly širší pláště, tak by to zvládlo těžší terén“, tak radost z jízdy na takovém kole je tím hlavním, co od něj jeho majitel očekává. A to se v tomhle případě povedlo dokonale.
Možná překvapí, že už takto na začátku chválíme stroj, jenž nemá karbonový rám ani stotisícovou cenovku, ale to je právě ono, nabídnout v příznivé cenové relaci model, jenž nadchne, to je umění. Tady za to může hliníková slitina Premium 5 a především konstrukce rámu, jehož orientaci na komfort už na první pohled prozradí prohnuté ... více v Cykloservisu č. 15/2019
Možnost vyzkoušet některý z prototypů, tedy předsériovou podobu nově připravovaného modelu, si nikdy nenecháme ujít. Domácí 4Ever už nám…
Kamenujte nás vy, kdož jste zastánci toho, že gravel musí mít alespoň 35 mm široké pláště a závity pro montáž všeho příslušenství. I tak si…