Přesně tento model letos sedlali jezdci francouzské Pro Tour stáje Marseille 13 a my jsme měli možnost jej otestovat v praxi. Ostře řezané rámové profilace, celková hmotnost 6,8 kilogramu a návykové zrychlení i ovladatelnost, taková je stručná charakteristika tohoto špičkového KTM Revelator. Žádné pevné osy, žádné kotoučovky – a my jsme se přitom doslova těšili na jakýkoli sjezd. Snad i proto, že celkový jízdní komfort byl oproti mnoha „moderním“ strojům s diskovými brzdami o poznání lépe vyvážený. Reakce na podněty od řídítek či od pouhého přesunutí těžiště jsou okamžité a zatáčky jsou podobnou radostí jako třeba jízda ze sedla – ve všech režimech působí KTM vyváženě, nezáludně, přitom však nabízí okamžitou odpověď na každou naši prosbu.
Pokud si chcete přečíst kompletní test tohoto kola, naleznete jej v tištěném vydání časopis Cykloservis 18/2016.
Když dnes chcete naučit své dítě základy jízdy na kole, musí nejdřív zvládnout rovnováhu a pak se naučit šlapat. Naše dětství provázely…
Novinka kalifornské značky, model Hawk Hill, patří svou koncepcí se sto dvacítkovým zdvihem na obou osách někam na pomezí trailového a…