Ne každá elektro - devětadvacítka ve střední cenové hladině umí nabídnout plně integrovanou baterii tak, aby se spodní trubka na první pohled nevzdalovala klasice. V případě testovaného tuwana se to ale povedlo a kolo se tím pohledově výrazně přiblížilo mnohem dražším modelům.
Integrace za cenu kompromisů?
Nikoliv, protože rám na první pohled vypadá kompaktně a baterie ze spodní trubky vůbec nevyčnívá, takže designově velice dobře zpracovaný celek. Kónická hlavová trubka se sice na tu spodní nenapojuje v takové délce, ale tato partie vypadá i díky nahrbení horní trubky velice zajímavě. Profilace trubek nebo výrazný sloping a směřování sedlových vzpěr a horní trubky v jedné přímce u velikosti L, to vůbec nevypadá zle. Nechybí výztuha před sedlovou trubkou a závity pod horní trubkou na montáž košíku, a přestože se kolo tváří poměrně sportovně, můstek sedlových vzpěr nebo zadní patky nabídnou možnost upevnit nosič nebo blatníky. Jediným kompromisem tak nejspíš bude absence pevné zadní i přední osy, ale na trailové dovádění má Apache v zásobě ... více v Cykloservisu č.18/2019
Když se řekne Ghost Lector, vybaví se většině ryzí závodní hardtail, schopný zdolávat v ostrém tempu nejtvrdší stoupání i technické pasáže…
Lehokola, ležaté tříkolky, skládačky, cestování a hodně neotřelá technická řešení, to je AZUB z Uherského Brodu, společnost, která nejde…