 (Praha 2.6.2007) Již tradičně na počátku sezóny většina firem odhaluje novinky na sezónu příští. Smysl to nemá ani tak pro zákazníky, jako spíš pro výrobce kol, kteří již v této brzké jarní době musí mít představu o zboží a dodávkách komponentů právě na příští rok. Přitom se však firmy samosebou rády pochlubí, jaké vychytávky na příští sezónu chystají.
(Praha 2.6.2007) Již tradičně na počátku sezóny většina firem odhaluje novinky na sezónu příští. Smysl to nemá ani tak pro zákazníky, jako spíš pro výrobce kol, kteří již v této brzké jarní době musí mít představu o zboží a dodávkách komponentů právě na příští rok. Přitom se však firmy samosebou rády pochlubí, jaké vychytávky na příští sezónu chystají.  cross country, tak i pro nejtvrdší nasazení ve sjezdu. Hovoří o tom i sedm titulů mistra světa, které jezdci dosáhli právě s tímto komponentem. Výroční model se od ostatních bude lišit hlavním šroubem ve zlaté barvě, jejž doprovodí ještě nápis X.0 v téže barvě. Vodítko je na vnější straně karbonové u všech tří verzí, zatímco vnitřní polovina, která je blíž k výpletu, je z duralu. Přehazovačka bude opět k dispozici se třemi délkami vodítka, přičemž nejkratší verze by měla vážit 192 gramů. Nejdelší vodítko pak přehazovačku ztíží o pouhé tři gramy nad hranicí dvou set gramů.
cross country, tak i pro nejtvrdší nasazení ve sjezdu. Hovoří o tom i sedm titulů mistra světa, které jezdci dosáhli právě s tímto komponentem. Výroční model se od ostatních bude lišit hlavním šroubem ve zlaté barvě, jejž doprovodí ještě nápis X.0 v téže barvě. Vodítko je na vnější straně karbonové u všech tří verzí, zatímco vnitřní polovina, která je blíž k výpletu, je z duralu. Přehazovačka bude opět k dispozici se třemi délkami vodítka, přičemž nejkratší verze by měla vážit 192 gramů. Nejdelší vodítko pak přehazovačku ztíží o pouhé tři gramy nad hranicí dvou set gramů.  teplo a zjemní chod. Tomu napomohou i dvě komory typu Solo Air, jenž známe již z vidlic. Ty zlepšují citlivost tlumiče tak, že působí proti sobě a negativní vlastně pomáhá nerovnostem stlačovat komoru pozitivní.
teplo a zjemní chod. Tomu napomohou i dvě komory typu Solo Air, jenž známe již z vidlic. Ty zlepšují citlivost tlumiče tak, že působí proti sobě a negativní vlastně pomáhá nerovnostem stlačovat komoru pozitivní.  případné neduhy odstranit. Odpovědí je letos výsledek bádání – Vivid, sjezdový tlumič designovaný pro maximální odolnost při extrémním zatížení.
případné neduhy odstranit. Odpovědí je letos výsledek bádání – Vivid, sjezdový tlumič designovaný pro maximální odolnost při extrémním zatížení. Intersport Praha - Peksport přijme prodavače jízdních kol. Současně přijme i mechanika kol. Nástup ihned. Informace na tel.: 271720892…
Na stránkách www.jmctrading.cz bude od 1. do 31. července probíhat aukce speciální edice brýlí BBB…


